LIVE] Celebrate 3M Subs & Birthday With Me! 🎂🎉

/دانلود ویدیو/

https://youtu.be/w32JYljaEL8

*آموزش دانلود ویدیو*

  • PBJYNHJTJ BAYRSKMCTC

سلام میشه dance night away و heart shaker از توایس رو بزارید ؟؟ ممنون💙💚💛💜

سلام عزیزدلم😍❤
dance the night away
http://lisa-rhee.blog.ir/post/220
کاور اصلی

heart shaker
آموزش رقص

کاور اصلی رقص

سلام میشع how's this و babe از هیونا رو قرار بدین ممنون^^

سلام اگر میشه آموزش آهنگ airplane از بی تی اس رو بزارید

یک قسمت کوتاهش کاور دنی هست اما اگه میشه آموزش ش رو هم قرار بدید ممنون

سلام قشنگم برای تاخیر معذرت میخوام :(

این از آموزش رقص

و کاور اصلی 

خدمت شما *^*
سلام^^

میشه وبلاگ ما رو با اسم SS501 پیوند کنید؟
سلام البته که میشه 
فوری انجامش میدم *^*

سلام میشه منو فالو کنید

شما فالو شدید 

ممنون ^^

سلام حتما عزیزدلم❤

سلام میشه لطفا این kpop-lovers.blog.ir وبلاگو پیوند کنید ، ممنون

سلام حتما کیوتی😍❤

سلام لاو^_^

میسی برای وبلاگ خوبتون💃🏻❤️

 

سلام خوشگلم *-*
ممنون از حمایتت کلی انرژی مثبت دادی ^-^
فدات شم که♡

سلام ببخشید میگم من هی توی وب سایت الن و برایان میگم کاور رقص بک دور و گادز منو و آل این و میروه و آی ام یو رو بزارید میگین باشه ولی چرا هیچکسی نمیزاره ممنون 💙💛💚💜

سلام گلم 
ادمین این دو وبلاگ متفاوته 
اما اگه خیلی برات واجبه بهم بگو برات میزارمش 
همینجا یه کامنت دیگه بده و طبق روشی که تو ویدیو گفتم لینک رو برات میفرستم تا دانلود کنی ❤

سلام گلم خوبی شبت بخیر

ببخشید من نمیتونم از سایت سیویدو دانلود کنم چون دو ساعته نشستم جلو گوشیم تا ویدیو رو استخراج کنه ولی فقط لود میشه

بعد با سایتی که به @ فاطمه گفتی تا از طریق اون دانلود کنه من از اونم دانلود کردم ولی میگه همچین لینکی وجود نداره

میشه کمکم کنی ممنون

سلام❤ ممنونم عزیزم من خوبم خودت چطوری😍
این سایت رو هم امتحان کن ببین میشه یا نه
اگه نشد بگو کدوم مهم تره برات دانلود کنم با آپلودر هایی مثل یواپلود و پیکوفایل و برات بفرستم چون همین سه تا دانلودر رو میشناسم بعدش دستم کوتاهه😪❤

پیونی پیوند کن پیلیز

پیوند شد💋

سلااااامممم

من خودم عاشق اینم ایدل شم;(و خب کلی رقص بلدم ووکال خوبه دنسم خیل خوبه همه میگن و رپم هم بد نیست خودم همه چیزارو تحقیق کردم کره ای و انگلیسی هم بلدم ول من خانوادم بابام ناراضیه و خب همین بعد نمیدونم اگه خود کره ادیشن بدم ایران کاری میکنه

مثلا برگردونن یا هرچی؟

اینو نمیدونم

سهلام برتو❤💥
بهترین کار اینه که روی پدرت کار کنی 
برای تو که زیر 18 سال سن داری برای خروج از کشور الزامیه که از طرف پدرت امضا و تاییدیه داشته باشی 
متاسفانه اگه توی ایران متوجه بشن که قصدت از رفتن به کره خوانندگیه ممنوع الخروجت میکنن برای همین مجبورید پول بلیط هواپیما رو خودتون بدید تا متوجه نشن یک کمپانی خارجی براتون بلیط خریده 
برای رفتن به کره بهتره از ویزای تفریحی استفاده کنی و هیچ حرفی از اودیشن دادن نزن و باید بگی قصدت فقط تفریحه و دیدن کره
و درباره ی برگشتت به ایران باید بگم که طی مدتی که اونجا هستی نباید اجازه بدی ایران متوجه بشه تو کارآموزی(استعداد آیدلی رو داشته باشی کمپانی کمکت میکنه تا ایران نتونه برت گردونه) و احتمالا با ویزای دانش آموزی اونجا میمونی یا کمپانی برات اقامت موقت میگیره تا وقتی که بهت اقامت دائمی کره رو بدن💢

اهان نه من 18 سالگی میرم:) مدت کاراموزی نباید بفهمه ایران???وای اینجوری که سخته اما تو مقاله ها خوندم وقتی کارآموز شدی دیگه ربطی به ایران نداره💔😶

میگن جی وای پی و هایب قبول میکنن 17 ساله

بعد از 18 بری که اوکیه نظر پدرت مهم نیست 
دقیق از اقدامات کمپانی ها خبر ندارم
 در هر صورت ایران بدون اقامت میتونه برت گردونه چون شهروند ایران هستی و اگه کمپانی اقدامی نکنه برمیگردی 
البته که سنین مختلف رو قبول میکنن 
زیر 18 کمپانی برای اودیشن از سرپرست تاییدیه میخواد که اون زمان باید بچسبی به پدرت تا قبول کنه💥

واقعا معذرت میخوام

من با وب اشتباه اومدم

اینو بزن بی زحمت

ساری

https://itzy-midzy.blog.ir/

فدای سرت❤

مرسی واقعا میگم:)میایی دوست شیم؟

من رز 14 

بهم رز میگن همه کوکی دومم میگن شبیه کوکیم فقط صورتم فرق داره دیگه,تایپ شخصیتیم هم همونه دیگه رنگ سیاه رو خیلی میدوستم 7 ساله کیپاپرم مولتی فنم ولی اونایی که استن میکنم جی ایدل تی اکس تی بی تی اس بلک پینک استرو,اکسو اس اف ناین توایس ایتیز کره دارم یاد میگریم انگلیسی بلدم

اگه نمیخوای دوست شی ایشکال نداره هان:) مهم اینکه سوال داشتم میتونم ازت بپرسم:)

خواهشیات
البته میتونی پیام بدی باهم صحبت کنیم
آرات 17
تایپ من با تهیونگ یکیه ولی هیچ شباهتی نداریم خیخیخی
واهای 7 سال!! برای من 4 سالی هست که با بنگتن آرمی شدم و استن کردنم به توایس و بنگتن ختم میشه
انگلیسی یاد گرفتن خیلی خوبه فایتینگ!!
هر سوالی داشتی پرس تا جایی که اطلاعات دارم برات میگم ^^

سلام میشه لطفا اموزش loco از ایتزی رو بزاری؟

 

سلام خدمت شما

سلام عزیزم

میشه با اون لینک های تازتون این ویدیو رو قرار بدید

چون کپی میکنم و میرم تا دانلود کنم میگه همچین لینکی وجود نداره

میشه درستش کنید؟؟؟؟ 

پلیز

این ویدیو مدت زمانش سه ساعته مطمئنی میخوای دانلودش کنی؟

میشه وب من رو فالو کنید ؟

https://cellebrity-lyrics.blog.ir/

وب قشنگت باز نمیشه
جمعه ۳۰ مهر ۰۰ , ۱۹:۵۰ . ݃˚⨳🍥𝗛𝗮𝗻𝗮 𝗠𝗮𝗹𝗳𖦹𝘆

سلام فالو شدی فالو کن*-*

سلام وبلاگ خوشملت یافت نمیشه

سلام عزیزم اگه میشه آموزش رقصdoughnut از توایس رو بزاری 

ممنون میشم

سلام بهت لیسا رقص های ژاپنی رو کاور نمیکنه :(

سلام لطفا از همون لینکه قبل بزار.همون یوتیوب قرمز رنگ که گذاشته بودیی خواهش میکنم ازتون چون من از اون میتونم برم. 

و اینکه لطفا بقیه اموزش هاشو بزار همون تازه هایی که منتشر کرده ممنون میشم 

لطفا از اون لینکه یالا نزار از اون قرمز رنگ یوتیوب بزار

چشم چشم
به همه رسیدگی شده

سلام لطفا همون لینک قبلی رو یزار 

و اگه شد بقیه دنس هاش رو هم بزار ممنون میشم

چشم

سلاممم

میگم رقص lilac از آیو رو آموزش داده یا کاور کرده؟ 

اگه آره میشه بزاری؟ ممنون میشم

فرق نمیکنه اگه کاور باشه یا آموزش

سلام نازم متاسفانه نه آموزش گذاشته و نه کاور کرده

سلام میشه کاور یا آموزش lalic از آیو رو بزارید ممنون

سلام متاسفانه کاور نکرده

لطفا آموزش رقص هیونا I'm noot cool و pere ping pong

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

imlisarhee

سلام به همگی°•☆

امیدوارم حالتون خوب باشه ><

ممنون که ما رو حمایت می کنید و همیشه کنار ما هستید ♡♡

*یه نکته مهم یادتون باشه که زیر هر ویدیو منتشر شده در وبلاگ من لینکی گذاشتم به اسم DOWNLOAD که دانلودر های مختلفی اونجا میزارم تا با هر کدوم راحت تر بودید آموزش و رقص رو دانلود کنید.
ویدیو آموزش استفاده از دانلودرها رو هم میزارم که حتما ویدیو رو نگاه کنید تا به مشکلی بر نخورید!!
(*توی پست دانلودر بالای سایت لینک دانلودر دیگه ای رو قرار دادم که مثل سیویدو ازش استفاده کنید ویدیو دانلود میشه*)

**پستی که باز می‌کنید زیرش نوشته کلمات کلیدی که توی اون کادر اسم آیدل یا گروه نوشته شده. روی کلمه رو بزنید کاور یا آموزش های دیگه ای که از اون آیدل گذاشتیم رو براتون میاره♡

*درخواستی هارو بگید حتما
*پست ها دیگه ادیت نمیشن من لینک یوتیوب رو گذاشتم کپی کنید و بالای صفحه معرفی دانلودرها رو انتخاب کنید و دانلود رو انجام بدید
* کاور ها رو نمیزارم توی سایت اگه نیاز داشتید بگید بهتون لینکش رو بدم
Designed By Erfan Powered by Bayan